maanantai 13. toukokuuta 2013

Hyviä uutisia!


Vihdoinkin jotain hyvää kerrottavaa!!

Kävin tänään siellä lääkärillä UKK-instituutilla. Jalan tilannetta arvioitiin ja pohdittiin, mikä nyt järkevää olisi. Lääkäristä lähdin lausunto ja lähete kainalossa suuntana magneettikuvat tässä lähitulevaisuudessa. Ennen kuviin menoa tarvitsee vähän selvitellä maksusitoumus/vakuutusasioita.

Mut sit ne tosi hyvät uutiset! Mä saan alkaa treenaan. :)))) Niin siistii!! Lääkärin sanat "Treenaa ihan normaalisti kivun rajoissa niihin kuviin asti" soi korvissa kuin sinfonia. Tarkoituksena olisi päästä seuraamaan tulehduskipulääkkeettömän arjen ja liikunnan seurauksia. Lenkille ja sitten päiväkirjaa omista tuntemuksista. Kivutonta ja helppoa siitä ei tule, mutta hei, mä saan liikkua!!! Vähän niinku olis lotossa voittanu! Sen kunniaksi kävin nuuhkimassa keväistä ilmaa Kaupissa alkuillasta. Olihan kaunista, rauhallista ja sen tuhannen lintulajia kuulosti lauleskelevan siellä. Ihan leijuva olo tästä kaikesta!

Ny vaan jäitä hattuun. Lenkkarit jalkaan ja hölkkä&kävelylenkille. Sitten pientä hölkkää ja voipi olla kuulkaa että vk-lenkkiä voisi koittaa ens viikolla, kun vaan tästä saa jalat alle ensin. :) Parasta on päästä nauttiin luonnosta just nyt! Mun lempihetket vuodesta käsillä, ja mä olin jo niin katkera, että mä joutuisin siitäkin tässä luopumaan. Mutta onneks ei!!! Ja hyvä niin!

Tästä eteenpäin osaa arvostaa ihan joka lenkkiä (vaikka niin se oli jo ennen tätäkin). Nauttia just siitä hetkestä missä on, eikä hötkyillä jossain tulevassa. Elämä on just nyt elettävänä. Ei eilen eikä huomenna vaan just nyt. Allaolevassa kuvassa ilta-auringon säteitä. Mahtava fiilis.


Aurinkoista ja leppoisaa alkanutta viikkoa!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti