tiistai 30. huhtikuuta 2013

Voimauttava valokuva.

Minulla on tapana hahmottaa maailmaa, tapahtumia, tilanteita, tunnelmia ja tunteita kuvien kautta. Ja toki myös sanojen. Usein mulla on elämän eri tilanteissa kamera mukana, jolla nappailen kuvia mun mieltä liikuttavista asioista. Viime aikoina olen keskittynyt löytämään kauniita, mua voimauttavia asioita, jotka antaa mulle jollain lailla voimaa jaksaa erilaisissa tilanteissa. Ja sitten kuvannut niitä asioita. Tässä teille muutama kurkistus näihin maailmoihin. :)

Sanoja, joihin uskoa.


Viimeisen aamulenkin tunnelmaa. Juoksu tarjoaa lajina uskomattoman paljon rauhoittavaa energiaa.



Kevään merkit ja heräilevä luonto. Ihan parasta.






Hetket ystävien seurassa. Höyryssä Tapparan peleissä, näkötornilla munkilla, Ilonassa viihteellä, perinteisellä perjantaipäivällisellä, kahvilla ja ihan muutenkin. Ihania ihmisiä.




Oma keittiö. Värikäs ja maukas, itsetehty ruoka.






Opiskelu ja ratkaisun avaimet. Joskus Pikku Ässä Hässäkkä.






Aurinko ja aamussa huuteleva fasaani. Varma kesän merkki.








Oma parveke ja koti ja ja ja...









Isot ja pienet lapset läheltä. Ihana Saara, Seela, Väinö, Leevi, Jenna ja Essi. Mikään pelasta päivää paremmin kuin esim. Saaran hymy tai Leevin  "mun kummitäti" -jutut. Tulee nytkin hymy, kun niitä miettii.







Musiikki, rauha, monenlaiset ihmiset ja asiat. Oman elämän aktiivinen työstäminen.Tarinan subjektiksi pyrkiminen. Pienet, tärkeät päätökset. Pienistä päätöksistä elämää mullistaviin tekoihin. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus, kun näkee kauniit asiat ympärillään. Ja voi katsoa niitä arvostavasti. Aurinkoista Vappua muuten kaikille! Ratkes -meininkiä sitten keskiviikkona. Kunnon tipsejä luvassa omaa elämäänsä työstäville. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti