sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ruokaa ja lepoa

Lauantaiaamuna olin aivan varma, että minulla oli jonkun toisen pakarat. Hyvä, kun ylös pääsin. Torstain ja perjantain salit olivat tehneet siis ansiokkaasti tehtävänsä. :)

Lauantai meni levon merkeissä kuten lupasinkin. Ruokarytmi löytyi melkein ja siihen olin äärimmäisen tyytyväinen. Tässä alla on esimerkkikuva yhdestä lämpimästä ateriasta. Se sisältää minulla 150g kasviksia, 1/3lautasen salaattia, 60g (kuivana) täysjyväriisiä, 120g kanaa ja hapankorpun. On muuten hyvän makuinen tuo Vaasan Pieni Pyöreä monivilja. Ruokajuomana saa olla vettä tai maitoa.



Tänään, sunnuntaina, aloitin aamun rahkashakella ja ruisleivällä. Tuosta rahkashakesta tulee ihan varmasti mun herkkuaamiainen. Tänään laitoin siihen rahkaa purkin, luonnonjogurttia, kauraleseitä, mansikoita ja sokeritonta mansikkakeittoa. Hyvää tuli. Ja kyllä lähti päivä käyntiin.

Hyvillä fiiliksillä sitten lounaan jälkeen salille juoksemaan palauttavaa hölkkää. Ja tänään tuli onnistumisia. Päätin etten edes vilkaise sykemittaria koko hölkän aikana. Olin siis päättänyt juosta 6,5km tuntivauhdilla oli syke mikä hyvänsä. Ja mitä mä huomasinkaan tunnin kuluttua!!!! Ihan mahtavaa! Mä olin saanut tasavauhtisen lenkin tehtyä alle aerobisen rajani ja reilusti! "Lenkin" keskisyke oli 135, joten keskisyke jäi siis 14 alle sen pk-rajan (mulla 149). Niin kuningasfiilikset!!!



Sen jälkeen kaupan kautta pientä täydennystä hedelmä- ja vihanneskaappiin. Ja ruokaa laittamaan. Illan mittaan pitäisi sitten suunnata ajatukset alkavaan työviikkoon. Energistä viikon alkua kaikille!

2 kommenttia: